Witness from Soul
"ya allah,selamatkanlah umat-umat nabi muhammad s.a.w dari fitnah dunia yg hampir ke penghujung ni"

tadi aku terdetik nak survey2 blog yg ade,then adelah sum1 bg 1 web blogspot yg dilebel sbg CELAKA..dengan perasaan tertanya-tanya coz asl org tu marah sgt kat blog uh sampai dye lebel mcm tu sekali,aku pun bukak la.ble masuk je page uh,TERSENTAK hati aku ble tgk mcm2 blog uh hina pasal agama islam yg mulia & nurani ni.hiba hati aku ble tgk sume post2 dlm blog uh.aku x sanggup nak baca coz takut terpengaruh ngn ape yg dye ckp ngn takut terbayang-bayang gmbar penghinaan islam yg ad dlm blog uh, aku juz tgk sekali imbas then terus tutup.aku tak tau r nak ckp mcmane.asal blog uh boleh ade and then xde pun tindakan yg diambil terhadap blog uh.kalau korang bace,sure korang marah teramat sgt kat pemilik blog uh.geram teramat sgt,sape x marah kalau agama ALLAH yg mulia ni diperkotak-katikan dgn sedemikian rupe..sanggup orang2 diluar sane 2 mengutuk agama umat islam yg mulia ni..aku x tw r spe yg buat..ape yg aku nk ckp ialah,semoga sisa-sisa umat nabi MUHAMMAD S.A.W  terselamat dalam menghadapi dugaan dunia akhir zaman ini..insyaALLAH..amin ya ALLAH

p/s : sory x dpt bgtw web blog uh coz aku da lupe addres dye..
0 Responses

Post a Comment