Witness from Soul
Assalamualaikum w.b.t.....

macam ni kisahnye,aku ada buat collection duit-duit lama sebagai kenangan hari tua nanti,pastu aku simpan la duit tu kat bilik member aku a.k.a si polan bin si polan..sekarang ni, universiti aku tengah cuti sem dan si polan tu balik hari ni (hari pada mase post ni dibuat)..Aku pun pergi la kat bilik si polan tu sebab nak ambil duit aku tu balik,duit tu ak selitkn dalam buku,ala yang macam kebiasaan korang buat dulu time kecik-kecik tu dulu.

Ok,aku sampai je kat bilik si polan tu tengak dia dah blah dlu,kiranye bilik tu kosong la sebab dia dah siap packing  semua barang-barang dia..Aku ushar-ushar buku yang aku simpan duit tu pastu jumpa la kn..Aku pun belek-belek la sehelai demi sehelai sekeping haram aku tak jumpe duit-duit lama aku tu..*Eh,sial laa..penat kot aku kumpul duit-duit lama tu, apasal jadah sangat nak p rembat  duit tu..

Aku syak yang rembat duit aku tu bukan orang lain, mesti orang yang kenal..Sape lagi kalau bukan member aku sendiri..Dah dia sorang yang duduk dalam bilik tu, tak kan orang  dari rumah sebelah kot..Tapi wallahualam la kan, yelag mane tahu kot-kot tupai ataupuan beruk maknyeh ke yang tibe0tibe boleh ad kat dalam bilik dia pastu rembat duit aku tu *pandai ke binatang bezakan kertas dengan duit kertas??ahah..

Aku bukan apa, masalahnya sekarang kau memang dah tahu itu duit aku kan, yelah sape lagi yang duduk serumate dengan ko selain bukan aku??tak kan lah Pak Guard pulak kan..Lagi pun, buku yang ade duti tu aku letak bawah meja sebelah almari kau, tak kan lah member-member kita yang lain dok gatai tangan p bongkar dalam bilik kau tu..kau pun mesti marahkan kalau ada orang bongkar bilik kau, jadi mustahil ada orang yang tahu pasal duit tu kecuali kau sendiri sebab yang kemas bilik tu sebelum kau balik rumah..Bhaii, kite ni dah member selama 3 tahun kita kat Ump ni, tidur pun sebilik kan *bukan sekatil ok, lepak mane-mane pun same-same gak kan, hisap rokok pun same-same, kau takde rokok aku hulur, aku takde rokok, aku paw(mintak) kau, kau takde duit, aku hulur dulu duit aku..Aku dah anggap kau macam member baik sial..Tapi perangai lu banyak langsi woo,tu yang gua tak leh tahan  cibai lahanat..*Aku paling jenis member yang back-stabbing

Pasal duit tu, aku tak berap kisah sangat laa kan, duit bukannya bawak dalam kubur pun..Masalahnye yang tak boleh blaa, member aku sendiri yang rembat..Aku tahu kau tak de duit nak isi minyak motor mase balik nanti, at least kau cakap jelah nak pinjam duit  dengan aku *mustahil dia nk nk mintak dengan aku sebab kiteowg dah 3 minggu tak bertegur..ahaha*..Kalau kau mintak aku bagi la brader, aku tak pernah berkira dengan member, lagi-lagi kalau aku dah anggap macam member baek,sikit pun tak berkira..Tapi bila dajal dengan aku, memang sampai bila-bila aku ingat..Sekian..*mood skrg tgh panas*
0 Responses

Post a Comment